doe joe hef pauwer? - Reisverslag uit Port Moody, Canada van Elly-en-Hans - WaarBenJij.nu doe joe hef pauwer? - Reisverslag uit Port Moody, Canada van Elly-en-Hans - WaarBenJij.nu

doe joe hef pauwer?

30 Augustus 2015 | Canada, Port Moody

zoals ik schreef in het vorige bericht: gisteren waaide het ook 'een beetje'.
en dat bleek de nodige uitwerkingen te hebben gehad. We wandelden weer door 'bear country' en er waren een paar stevige bomen omgewaaid. Sommige waren al opgeruimd, anderen lager nog dwars over het pad en daar kon je nog net overheen klimmen. De ene boom was zo dik, dat je niet beide voeten op de grond kreeg als je met een been erover was geklommen.

Het wandelpad om het water van de fjord, naar5 de overkant van waar we wonen, heet Shoreline trail en gaat een beetje bergje op en bergje af, soms over bruggetjes en een van die bruggetjes was heftig beschadigd door een omgevallen boom. Toen we een paar dagen geleden op hetzelfde pad en dus over dezelfde brug wandelen was er nog niets beschadigd.

En dat de hele consternatie een flinke impact heeft bewijst de opmerking van de caissière van de supermarkt. Normaal is de begroeting "how are you today", maar deze keer "do you have power?"